הרב דרור טוויל נבחר לרב העיר שדרות; הראשל"צ בירך

אליהו גרין 1 Comment on הרב דרור טוויל נבחר לרב העיר שדרות; הראשל"צ בירך

על התפקיד התמודדו ארבעה מועמדים, הרב יעקב ישראל מנשה, הרב יחיא עמרם אלעזרה, הרב פיזם משה זאב והרב דרור טוויל הרב הנבחר

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב דרור טוויל נבחר לרב העיר שדרות, זאת לאחר שהערב (שלישי) התקיימו הבחירות לרבנות העיר. לאחר פרסום התוצאות הגיע לברך סגן השר לשירותי דת, ח"כ מתן כהנא. על התפקיד החשוב התמודדו ארבעה מועמדים, הרב יעקב ישראל מנשה, הרב יחיא עמרם אלעזרה, הרב פיזם משה זאב והרב דרור טוויל הרב הנבחר.

בשבוע שעבר התכנסה הוועדה לבחירת רב העיר שדרות בכדי לאשר את רשימת המועמדים. בראש הוועדה עמד השופט משה דרורי והיו חברים בה ראש עיריית שדרות אלון דוידי, הרב יגאל ממליה, יפה וודו והרב חזקיהו סאמין. הערב, כאמור, הוכרע כי הרב טוויל ישמש כרב העיר. הרב דרור טוויל, בן הציונות הדתית, שימש עד כה בעיר כרב הקהילה הדתית ור"מ בישיבת ההסדר בשדרות.

עם בחירת הרב טוויל לתפקיד רב העיר, קידם סגן השר כהנא אותו בברכה: "לרב עיר תפקיד חשוב ומרכזי בחיי הדת והקהילה. אני מאמין שכל רבני העיר שייבחרו יפעלו לחבר את התושבים לחיי הרוח וינגישו יהדות מסבירה במאור פנים. בהזדמנות זו אני מברך את הרב דרור טוויל לרגל מינויו כרב העיר שדרות ומאחל לו שיזכה לקדש שם שמים. חשוב מאוד כי את הרבנות בישראל יובילו תלמידי חכמים יראי שמים הרואים במדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתינו".

הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגר״י יוסף בירך על המינוי: "אני מברך את הרב דרור טוויל שליט״א לרגל היבחרו לרב העיר שדרות, ביקרתי מספר פעמים בישיבת ההסדר בשדרות והתרשמתי מאישיותו ומנועם הליכותיו, יה״ר שיזכה לקדש שם שמים ברבים בשמירה על חומות הדת וביצור כרם ישראל. אני מברך גם את יתר המועמדים כולם חכמים וראויים ורבי מעש המקדשים שם שמים ברבים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה מתן כהנא האידיוט עושה שם?? עאלק שר הדתות..😶